Mladí důchodci třetí nejlepší reklamou v tisku

Vizuál podzimní kampaně KB PS z dílny kreativní agentury Ogilvy One zabodoval v měsíci září mezi inzeráty v tisku a podle poroty týdeníku MAM obsadil krásnou třetí příčku.

Zdroj: týdeník MAM 10. 10. 2016
 
Kampaň je zaměřená na možnost sjednat doplňkové penzijní spoření dětem. Sloganem I VAŠE DĚTI JEDNOU PŮJDOU DO PENZE a vizuálem dětí, kteří si hrají na důchodce, upozorňuje na skutečnost, že život ubíhá daleko rychleji, než jsme ochotni si připustit. Svým potomkům ale můžeme vytvořit dobrý základ celoživotních úspor tím, že prodloužíme dobu jejich spoření – na penzi si většina z nás totiž začíná spořit, až když je na dohled. V té době už je potřeba odkládat daleko větší sumu, abychom se v penzi přiblížili standardu, na který jsme do té doby zvyklí. Když začneme spořit dětem, stačí jim z počátku ukládat nižší částky a už při nástupu do prvního zaměstnání budou mít solidní základ, na který pak mohou v dospělosti navázat vlastním spořením. Když se k tomu přidá ještě podpora státu, vychází doplňkové penzijní spoření jako jeden z nejvýhodnějších produktů dlouhodobých investic.