22. 5. 2025
Upozornění na podvodná volaní týkající se výsluhové penze
v poslední době jsme zaznamenali zvýšený počet telefonických kontaktů, kdy volající, často externí poradci, se snaží klienty mylně informovat, že si musí bezodkladně vybrat výsluhovou penzi, případně jinak manipulují s informacemi ohledně jejich penzijního spoření.
UPOZORŇUJEME, ŽE TYTO HOVORY JSOU KLAMAVÉ A MOHOU BÝT PODVODNÉ!
Nepravdivá tvrzení, se kterými se můžete setkat:
- „Musíte si okamžitě vybrat výsluhovou penzi, jinak o ni přijdete.“
- „Jednáme jménem Komerční banky / KB Penzijní společnosti.“
- „Převeďte prostředky co nejdříve, jinak vám propadnou.“
- „Potřebujeme ověřit vaše údaje pro zpracování žádosti.“
JAK SE CHRÁNIT
- Nereagujte na výzvy k převodům peněz, pokud si nejste jisti jejich pravostí.
- Pokud si nejste jisti pravostí hovoru, okamžitě hovor ukončete.
- V případě pochybností kontaktujte svého bankovního poradce nebo naši oficiální zákaznickou linku.
OFICIÁLNÍ KOMUNIKACE KB PENZIJNÍ SPOLEČNOSTI
KB Penzijní společnost kontaktuje své klienty výhradně:- v reakci na konkrétní požadavek ze strany klienta,
- nikdy nepožaduje kompletní osobní nebo bankovní údaje,
- nikdy vás nenutí k okamžitému výběru výsluhové penze.
➡ na www.kbps.cz
➡ na zákaznické lince 955 525 999
➡ u svého osobního bankovního poradce nebo na pobočce
Děkujeme, že chráníte své finance a osobní údaje.
KB Penzijní společnost