Bezpečnost internetového bankovnictví KB nebyla narušena
Komerční banka dnes ráno identifikovala technickou chybu v informačním systému Penzijní společnosti Komerční banky. Jednalo se o chybu v jednom modulu webové aplikace Penzijní společnosti. Bezpečnost internetového bankovnictví Komerční banky nebyla žádným způsobem narušena a nedošlo tudíž ani k žádnému ohrožení bezpečnosti či k úniku informací o bankovních účtech klientů banky. Aplikace internetového bankovnictví Komerční banky a Penzijní společnosti nejsou datově provázány, internetové bankovnictví Komerční banky pouze zprostředkovává přístup do aplikace Penzijní společnosti KB.
„Chyba v informačním systému, jehož vývoj pro Penzijní společnost KB zabezpečuje externí dodavatel, jímž je firma Softip, umožnila neoprávněný přístup do kontaktní databáze“, uvedl Pavel Jirák, předseda představenstva Penzijní společnosti KB. „V žádném případě nedošlo k úniku informací o již uzavřených smlouvách o penzijním spoření nebo o stavu prostředků na účtech klientů“, dodal Pavel Jirák.
Za způsobené komplikace se klientům Penzijní společnosti KB omlouváme.
Monika Klucová Tisková mluvčí tel.: +420 955 532 132 |
Michal Teubner Specialista tiskového centra tel.: +420 955 532 758 |