Vaše reklamace, stížnosti, náměty ...
Naší snahou je poskytovat vám, našim účastníkům, co nejkvalitnější služby.
Jestliže pro nás máte náměty ke zlepšení služeb nebo chcete uplatnit svou reklamaci, můžete využít e-mailovou adresu: kbps@kbps.cz.
Je-li zájemce nebo účastník spotřebitel, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu vzniklého z penzijního připojištění se státním příspěvkem nebo doplňkového penzijního spoření. Věcně příslušným orgánem mimosoudního řešení takových sporů je finanční arbitr (www.finarbitr.cz).
Pro řešení případného sporu ze smlouvy uzavřené on-line (prostřednictvím internetové stránky nebo jiného elektronického prostředku) může spotřebitel využít rovněž Platformu pro řešení spotřebitelských sporů on-line
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfmevent=main.home.chooseLanguage.
Orgánem dohledu je Česká národní banka (https://www.cnb.cz/cs/).
K České národní bance lze podat stížnost či podnět.
Ke svým obchodním partnerům i zákazníkům přistupujeme s respektem. Při našem podnikání dodržujeme etické zásady a právní normy. V případě jejich porušení je možné podat oznámení formou Whistleblowingu. Oznamujícímu zaručujeme naprostou anonymitu
a důvěrnost. Pro podání (Whistleblowingu) můžete využít tuto e-mailovou adresu whistleblowing@kb.cz nebo se můžete přímo obrátit na příslušné osoby odpovídající za řešení Whistleblowing oznámení, a to na:
- Marcela Nouzová, +420 602 950 533, marcela_nouzova@kb.cz
- Petr Kupsa, +420 720 953 130, petr_kupsa@kb.cz
- Tomáš Choutka, +420 602 575 927, tomas_choutka@kb.cz
Naši odpověď Vám zašleme na e-mailovou adresu, ze které nám byl podnět doručen.
Mimo prostředí KB Penzijní společnosti můžete rovněž Whistleblowing oznámení podat na Ministerstvo spravedlnosti, jakožto na pověřený veřejný orgán za řešení Whistleblowing oznámení.