Často hledané

Můj penzijní účet

  • Jak získám přístup k účtu?

Své penzijko můžete sledovat a spravovat online po přihlášení na Můj penzijní účet.
Přístupové údaje vám, při uzavření smlouvy, přijdou automaticky do e-mailu.


  • Nedostali jste přístupové údaje nebo máte starší smlouvu?

V tom případě se zaregistrujte přímo na našich internetových stránkách. Budete k tomu potřebovat jen číslo své smlouvy a několik minut času.
Penzijko uvidíte také v internetovém bankovnictví KB nebo v KB Mobilní bance.


  • Nedaří se mi zaregistrovat se do Můj penzijní účet, co mám dělat?

Nejčastější důvody jsou:

1. Neodpovídá číslo smlouvy.

Pokud jste si penzijko založili před rokem 2013, podívejte se, jestli v pravém horním rohu smlouvy je tzv. archivní číslo. Pokud ano, zadejte ho místo čísla smlouvy.

2.  Rodné číslo obsahuje lomítko.

Rodné číslo uvádějte bez lomítka. To samé platí pro číslo zdravotního pojištění, které zadávají cizinci.

3. Jméno a příjmení není stejné jako ve smlouvě.

Pro správnou funkci služby musíte jméno a příjmení zadat stejné jako je ve smlouvě. Nezapomeňte tedy například na diakritiku (háčky a čárky).

4. Měsíční příspěvek musí být stejný jako na smlouvě popř. na dodatku.
5. PSČ trvalé adresy musí být stejné jako na smlouvě popř. na dodatku.
6. E-mail a telefon uvádějte AKTUÁLNÍ nikoliv, ten který máte uveden na smlouvě. 

Aktuální kontaktní údaje vám automaticky zaktualizujeme a budeme je využívat pro komunikaci s vámi. 

7. V případě potřeby kontaktujte linku 955 525 999 nebo napište na e-mail: kbps@kbps.cz 


  • Nejde mi potvrdit nové heslo

Důvodem bývá většinou to, že heslo nesplňuje jednu z bezpečnostních podmínek. 

Aby bylo heslo bezpečné, musí obsahovat některé z těchto parametrů: 

1. aspoň jedno velké písmeno a jedno malé písmeno

2. speciální znak jako např. &, ?, !, §. _, apod.
3. číslo
4. minimálně 8 znaků
Heslo zároveň nesmí obsahovat přihlašovací jméno, vaše křestní jméno nebo příjmení ani e-mailovou adresu.


  • Kde najdu roční výpis ve službě Můj penzijní účet? 

U aktivní smlouvy:

1. Přihlaste se do služby Můj penzijní účet

2. Klikněte na dlaždici Roční výpis 

3. Vyberte si výpis ze seznamu


U ukončené smlouvy:

1. Přihlaste se do služby Můj penzijní účet

2. Klikněte na dlaždici Seznam smluv

3. Vyberte si smlouvu ze seznamu

4. V horním menu klikněte na záložku Roční výpis

5. Vyberte si výpis ze seznamu

Celý návod naleznete zde


  • Kde najdu daňové potvrzení ve službě Můj penzijní účet?

U aktivní služby"

1. Přihlaste do služby Můj penzijní účet

2. Zvolte dlaždici Daňové potvrzení

3.Vyberte si daňové potvrzení ze seznamu

U ukončené smlouvy:

1. Přihlaste se do služby Můj penzijní účet

2. Klikněte na dlaždici Seznam smluv

3. Vyberte si smlouvu ze seznamu

4. V horním menu klikněte na záložku Daňové potvrzení

5. Vyberte si výpis ze seznamu

Celý návod naleznete zde.


  • Podmínky pro poskytování a využívání služby "Můj penzijní účet" prostřednictvím aplikace WebGarant