Můj penzijní účet

Služba "Můj penzijní účet"

Klienti KB Penzijní společnosti mohou po přidělení hesla přistupovat ke svému individuálnímu účtu u KB PS přes internet a elektronickou formou provádět případné změny a doplnění své smlouvy penzijního připojištění, doplňkového penzijního spoření a důchodového spoření.

Tímto přístupem nelze realizovat žádost o výplatu prostředků. O výplatu prostředků můžete požádat na kterékoliv pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

VSTUP NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET (pro registrované zákazníky)

Pokud nejste doposud registrovaní pro přístup na službu „Můj penzijní účet“, požádejte o přidělení hesla jedním z následujících způsobů:

V žádosti o přidělení přístupových hesel pro službu „Můj penzijní účet“ je potřeba uvést jméno, příjmení, číslo smlouvy, adresu a e-mailovou adresu.

Společně s heslem může být zaslán doporučeně na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě také Dodatek ke smlouvě. Tento formulář vyplňte, podepište a zašlete zpět na adresu KB Penzijní společnosti. Po obdržení Dodatku vám bude přístup na váš individuální účet aktivován.

Podpora v případě potíží s přístupem na službu "Můj penzijní účet":

  • tel: 955 525 995
  • v provozu v pracovní dny od 8.30 do 16.30 hod.

Služba "Můj penzijní účet" je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

O spoření na penzi jsem slyšela už na škole. Řekla jsem si, že až začnu vydělávat, založím si také penzijní spoření a začnu pravidelně ukládat alespoň 300 Kč měsíčně. Zaměstnavatel mi slíbil, že po uplynutí zkušební doby mi bude v rámci zaměstnaneckých benefitů také přispívat. V průběhu života si příspěvky budu zvyšovat s tím, jak mi poroste mzda.

Alena, 23 let, první zaměstnání, bezdětná

Alena ke svým příspěvkům získá od státu dalších 90 Kč měsíčně a od zaměstnavatele benefit, kterým si vytvoří dostatečnou rezervu na stáří.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný