Můj penzijní účet

Služba "Můj penzijní účet"

Klienti KB Penzijní společnosti mohou po přidělení hesla přistupovat ke svému individuálnímu účtu u KB PS přes internet a elektronickou formou provádět případné změny a doplnění své smlouvy penzijního připojištění nebo doplňkového penzijního spoření.

Tímto přístupem nelze realizovat žádost o výplatu prostředků. O výplatu prostředků můžete požádat na kterékoliv pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

VSTUP NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET (pro registrované zákazníky)

Pokud nejste doposud registrovaní pro přístup na službu „Můj penzijní účet“, požádejte o přidělení hesla jedním z následujících způsobů:

V žádosti o přidělení přístupových hesel pro službu „Můj penzijní účet“ je potřeba uvést jméno, příjmení, číslo smlouvy, adresu a e-mailovou adresu.

Společně s heslem může být zaslán doporučeně na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě také Dodatek ke smlouvě. Tento formulář vyplňte, podepište a zašlete zpět na adresu KB Penzijní společnosti. Po obdržení Dodatku vám bude přístup na váš individuální účet aktivován.

Podpora v případě potíží s přístupem na službu "Můj penzijní účet":

  • tel: 955 525 995
  • v provozu v pracovní dny od 8.30 do 16.30 hod.

Služba "Můj penzijní účet" je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Ke spoření na penzi mě přivedl můj zaměstnavatel. Díky jeho příspěvku spořím už 12 let a mám na svém kontě 250 tisíc korun. Nevyužít tenkrát benefit od firmy, tyhle peníze bych neměl. Za celou dobu spoření mě pravidelné odkládání části vydělaných peněz každý měsíc nijak neomezovalo.

Marek, 40 let, obchodní zástupce, 2 děti

Marek ke svým příspěvkům 1 000 Kč navíc každý měsíc dostává příspěvek od státu 230 Kč. Až půjde do důchodu, může mít naspořen milion korun. To je pro „přilepšení ke státnímu důchodu“ již smysluplná částka.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný