Můj penzijní účet

Služba "Můj penzijní účet"

Klienti KB Penzijní společnosti mohou po přidělení hesla přistupovat ke svému individuálnímu účtu u KB PS přes internet a elektronickou formou provádět případné změny a doplnění své smlouvy penzijního připojištění, doplňkového penzijního spoření a důchodového spoření.

Tímto přístupem nelze realizovat žádost o výplatu prostředků. O výplatu prostředků můžete požádat na kterékoliv pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

VSTUP NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET (pro registrované zákazníky)

Pokud nejste doposud registrovaní pro přístup na službu „Můj penzijní účet“, požádejte o přidělení hesla jedním z následujících způsobů:

V žádosti o přidělení přístupových hesel pro službu „Můj penzijní účet“ je potřeba uvést jméno, příjmení, číslo smlouvy, adresu a e-mailovou adresu.

Společně s heslem může být zaslán doporučeně na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě také Dodatek ke smlouvě. Tento formulář vyplňte, podepište a zašlete zpět na adresu KB Penzijní společnosti. Po obdržení Dodatku vám bude přístup na váš individuální účet aktivován.

Podpora v případě potíží s přístupem na službu "Můj penzijní účet":

  • tel: 955 525 995
  • v provozu v pracovní dny od 8.30 do 16.30 hod.

Služba "Můj penzijní účet" je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Už jsme oba ve starobním důchodu, přesto dál spoříme na penzijní připojištění se státním příspěvkem. Rozhodli jsme se, že našemu vnoučkovi Dominikovi k narození založíme doplňkové penzijní spoření a budeme mu každý měsíc ukládat 500 Kč. Až dospěje, bude mít možnost si část peněz vybrat.

Manželé Novákovi, čerství prarodiče vnuka Dominika

Manželé Novákovi se Dominikovi rozhodli dát správný základ do budoucna. Naučí ho, že pravidelné spoření má smysl. Až si začne vydělávat sám, převezme zodpovědnost za sebe a s velkou pravděpodobností bude ve spoření pokračovat.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný