Můj penzijní účet

Služba "Můj penzijní účet"

Klienti KB Penzijní společnosti mohou po přidělení hesla přistupovat ke svému individuálnímu účtu u KB PS přes internet a elektronickou formou provádět případné změny a doplnění své smlouvy penzijního připojištění nebo doplňkového penzijního spoření.

Tímto přístupem nelze realizovat žádost o výplatu prostředků. O výplatu prostředků můžete požádat na kterékoliv pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

VSTUP NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET (pro registrované zákazníky)

Pokud nejste doposud registrovaní pro přístup na službu „Můj penzijní účet“, požádejte o přidělení hesla jedním z následujících způsobů:

V žádosti o přidělení přístupových hesel pro službu „Můj penzijní účet“ je potřeba uvést jméno, příjmení, číslo smlouvy, adresu a e-mailovou adresu.

Společně s heslem může být zaslán doporučeně na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě také Dodatek ke smlouvě. Tento formulář vyplňte, podepište a zašlete zpět na adresu KB Penzijní společnosti. Po obdržení Dodatku vám bude přístup na váš individuální účet aktivován.

Podpora v případě potíží s přístupem na službu "Můj penzijní účet":

Tel. 955 525 995
po-čt: 8.30-17.00
pá: 8.30-16.00

Služba "Můj penzijní účet" je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Oba jsme v důchodu a stále máme penzijní připojištění. Měsíčně ukládáme dohromady 1 000 Kč, každý 500 na svůj účet. Dohromady získáváme státní příspěvek 260 Kč. Teď se nám narodil vnuk Dominik. Rozhodli jsme se mu založit jeho vlastní spoření na penzi.

Manželé Novákovi, čerství prarodiče vnuka Dominika

Novákovi dají Dominikovi správný základ do budoucna. V 18 letech bude mít možnost část peněz vybrat, například na studia. Až si začne vydělávat sám, bude ve spoření na vlastní penzi pokračovat. A pak jako děda čerpat prostředky z dárku od babičky a dědy.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný