Můj penzijní účet

Služba "Můj penzijní účet"

Klienti KB Penzijní společnosti mohou po přidělení hesla přistupovat ke svému individuálnímu účtu u KB PS přes internet a elektronickou formou provádět případné změny a doplnění své smlouvy penzijního připojištění nebo doplňkového penzijního spoření.

Tímto přístupem nelze realizovat žádost o výplatu prostředků. O výplatu prostředků můžete požádat na kterékoliv pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

VSTUP NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET (pro registrované zákazníky)

Pokud nejste doposud registrovaní pro přístup na službu „Můj penzijní účet“, požádejte o přidělení hesla jedním z následujících způsobů:

V žádosti o přidělení přístupových hesel pro službu „Můj penzijní účet“ je potřeba uvést jméno, příjmení, číslo smlouvy, adresu a e-mailovou adresu.

Společně s heslem může být zaslán doporučeně na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě také Dodatek ke smlouvě. Tento formulář vyplňte, podepište a zašlete zpět na adresu KB Penzijní společnosti. Po obdržení Dodatku vám bude přístup na váš individuální účet aktivován.

Podpora v případě potíží s přístupem na službu "Můj penzijní účet":

Tel. 955 525 995
po-čt: 8.30-17.00
pá: 8.30-16.00

Služba "Můj penzijní účet" je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Uvažuji o dřívějším odchodu do penze, nechci dalších 20 let trávit v práci. Proto mám už 6 let založené doplňkové penzijní spoření na 3 000 měsíčně. Chtěl bych v budoucnu čerpat tzv. předdůchod.

Karel 45 let, jednatel, ženatý, 1 dítě

Karel využívá každý rok daňovou úlevu 3 600 Kč a získává státní příspěvek 2 760 Kč. Na penzi si ročně přispívá i jako jednatel firmy daňově a odvodově zvýhodněnými 50 tisíc Kč. V 60 bude mít dostatečnou částku nejen na předdůchod se všemi jeho výhodami. A může pak své podnikání ukončit.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný