Můj penzijní účet

Služba Můj penzijní účet umožňuje klientům KB Penzijní společnosti nahlížet a spravovat svůj osobní účet.

Služba umožňuje:

  • Získat informace o smlouvě
  • Nahlížet a kontrolovat historii plateb
  • Měnit vybrané údaje
  • Stahovat roční výpisy a daňová potvrzení

VSTUP I REGISTRACE NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET

Služba Můj penzijní účet je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Upozornění:

Prostřednictvím služby Můj penzijní účet nelze podat žádost o výplatu prostředků. O výplatu lze požádat na kterékoli pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

Zatím na stáří nespořím. Ale v poslední době se hodně mluví o investování. Moji přátelé, kteří si investování chtěli "oťuknout", si vybrali doplňkové penzijní spoření. Uvažuji, že si ho v nejbližší době založím také.

Tomáš, 33 let, svobodné povolání, bezdětný

Tomášova volba padla na investování v účastnických fondech penzijního spoření. Prostředky se budou zhodnocovat podle jím zvolené strategie, kterou může kdykoli změnit. Dvě změny v roce jsou zdarma. Výše jeho příspěvku ovlivní další benefity od státu. Vyzkouší si investování a do penze půjde s dostatečnou finanční rezervou.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný