Můj penzijní účet

Služba Můj penzijní účet umožňuje klientům KB Penzijní společnosti nahlížet a spravovat svůj osobní účet.

Služba umožňuje:

  • Získat informace o smlouvě
  • Nahlížet a kontrolovat historii plateb
  • Měnit vybrané údaje
  • Stahovat roční výpisy a daňová potvrzení

VSTUP I REGISTRACE NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET


Návod ke stažení ročního výpisu a daňového potvrzení

Návod jak se zaregistrovat do služby Můj penzijní účet 

Služba Můj penzijní účet je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Upozornění:

Prostřednictvím služby Můj penzijní účet nelze podat žádost o výplatu prostředků. O výplatu lze požádat na kterékoli pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

O spoření na penzi jsem slyšela už na škole. Řekla jsem si, že až začnu vydělávat, založím si ho. Pravidelně teď budu investovat 500 Kč měsíčně. Zaměstnavatel mi slíbil, že po uplynutí zkušební doby mi bude v rámci zaměstnaneckých benefitů také přispívat.

Alena, 23 let, první zaměstnání, bezdětná

Alena už s první výplatou naloží velmi rozumně. Se státními příspěvky 130 Kč měsíčně si od začátku kariéry začne vytvářet rezervu na budoucnost. Budoucí příspěvky zaměstnavatele ještě zajímavě navýší její vlastní investice a do penze bude odcházet s dostatečnou finanční rezervou.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný