Můj penzijní účet

Služba Můj penzijní účet umožňuje klientům KB Penzijní společnosti nahlížet a spravovat svůj osobní účet.

Služba umožňuje:

  • Získat informace o smlouvě
  • Nahlížet a kontrolovat historii plateb
  • Měnit vybrané údaje
  • Stahovat roční výpisy a daňová potvrzení

VSTUP I REGISTRACE NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET


Návod ke stažení ročního výpisu a daňového potvrzení

Návod jak se zaregistrovat do služby Můj penzijní účet 

Služba Můj penzijní účet je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Upozornění:

Prostřednictvím služby Můj penzijní účet nelze podat žádost o výplatu prostředků. O výplatu lze požádat na kterékoli pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

Výhody penzijního spoření využíváme oba. Momentálně jsme se rozhodli, že založíme doplňkové penzijní spoření i našim dětem. Každý měsíc budeme každému posílat 300 Kč, aby dosáhly alespoň na státní příspěvek, do doby, než si sami začnou vydělávat.

Jana a Pavel, státní úředníci, rodiče Davida (11 let) a Míši (7 let)

Jana a Pavel si uvědomují, že důchod je pro mladé v nedohlednu a rozhodli se vzít jejich budoucnost do svých rukou. Děti budou spořit dlouho, nemusí na začátku investovat vysoké částky. Míša si v 18 letech může vybrat 1/3 vložených prostředků a použít je, na co si sama bude přát.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný