Můj penzijní účet

Služba "Můj penzijní účet"

Klienti KB Penzijní společnosti mohou po přidělení hesla přistupovat ke svému individuálnímu účtu u KB PS přes internet a elektronickou formou provádět případné změny a doplnění své smlouvy penzijního připojištění nebo doplňkového penzijního spoření.

Tímto přístupem nelze realizovat žádost o výplatu prostředků. O výplatu prostředků můžete požádat na kterékoliv pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

VSTUP NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET (pro registrované zákazníky)

Pokud nejste doposud registrovaní pro přístup na službu „Můj penzijní účet“, požádejte o přidělení hesla jedním z následujících způsobů:

V žádosti o přidělení přístupových hesel pro službu „Můj penzijní účet“ je potřeba uvést jméno, příjmení, číslo smlouvy, adresu a e-mailovou adresu.

Společně s heslem může být zaslán doporučeně na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě také Dodatek ke smlouvě. Tento formulář vyplňte, podepište a zašlete zpět na adresu KB Penzijní společnosti. Po obdržení Dodatku vám bude přístup na váš individuální účet aktivován.

Podpora v případě potíží s přístupem na službu "Můj penzijní účet":

Tel. 955 525 995
po-čt: 8.30-17.00
pá: 8.30-16.00

Služba "Můj penzijní účet" je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Zatím na stáří nespořím. Ale v poslední době se hodně mluví o investování. Moji přátelé, kteří si investování chtěli "oťuknout", si vybrali doplňkové penzijní spoření. Uvažuji, že si ho v nejbližší době založím také.

Tomáš, 33 let, svobodné povolání, bezdětný

Tomášova volba padla na investování v účastnických fondech penzijního spoření. Prostředky se budou zhodnocovat podle jím zvolené strategie, kterou může kdykoli změnit. Dvě změny v roce jsou zdarma. Výše jeho příspěvku ovlivní další benefity od státu. Vyzkouší si investování a do penze půjde s dostatečnou finanční rezervou.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný