Můj penzijní účet

Služba Můj penzijní účet umožňuje klientům KB Penzijní společnosti nahlížet a spravovat svůj osobní účet.

Služba umožňuje:

  • Získat informace o smlouvě
  • Nahlížet a kontrolovat historii plateb
  • Měnit vybrané údaje
  • Stahovat roční výpisy a daňová potvrzení

VSTUP I REGISTRACE NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET


Návod ke stažení ročního výpisu a daňového potvrzení

Návod jak se zaregistrovat do služby Můj penzijní účet 

Služba Můj penzijní účet je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

Upozornění:

Prostřednictvím služby Můj penzijní účet nelze podat žádost o výplatu prostředků. O výplatu lze požádat na kterékoli pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

Ke spoření na penzi mě přivedl zaměstnavatel. Díky jeho příspěvku 15 let pravidelně odkládám částku, která mi v daném období vyhovuje. Na penzijním účtu mám 400 tisíc korun. Nevyužít benefit od firmy, tyhle peníze bych neměl.

Marek, 40 let, obchodní zástupce, 2 děti

Marek dostává podle výše svých příspěvků každý měsíc státní příspěvky. Až půjde do důchodu, může mít díky využití benefitu od zaměstnavatele naspořen milion korun. To je pro přilepšení si ke státnímu důchodu už zajímavá částka.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný