Můj penzijní účet

Služba "Můj penzijní účet"

Klienti KB Penzijní společnosti mohou po přidělení hesla přistupovat ke svému individuálnímu účtu u KB PS přes internet a elektronickou formou provádět případné změny a doplnění své smlouvy penzijního připojištění nebo doplňkového penzijního spoření.

Tímto přístupem nelze realizovat žádost o výplatu prostředků. O výplatu prostředků můžete požádat na kterékoliv pobočce KB nebo zasláním písemné žádosti s úředně ověřeným podpisem.

VSTUP NA MŮJ PENZIJNÍ ÚČET (pro registrované zákazníky)

Pokud nejste doposud registrovaní pro přístup na službu „Můj penzijní účet“, požádejte o přidělení hesla jedním z následujících způsobů:

V žádosti o přidělení přístupových hesel pro službu „Můj penzijní účet“ je potřeba uvést jméno, příjmení, číslo smlouvy, adresu a e-mailovou adresu.

Společně s heslem může být zaslán doporučeně na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě také Dodatek ke smlouvě. Tento formulář vyplňte, podepište a zašlete zpět na adresu KB Penzijní společnosti. Po obdržení Dodatku vám bude přístup na váš individuální účet aktivován.

Podpora v případě potíží s přístupem na službu "Můj penzijní účet":

Tel. 955 525 995
po-čt: 8.30-17.00
pá: 8.30-16.00

Služba "Můj penzijní účet" je provozována prostřednictvím aplikace WebGarant.

Podmínky pro poskytování a využívání aplikace WebGarant zde.

O spoření na penzi jsem slyšela už na škole. Řekla jsem si, že až začnu vydělávat, založím si ho. Pravidelně teď budu investovat 500 Kč měsíčně. Zaměstnavatel mi slíbil, že po uplynutí zkušební doby mi bude v rámci zaměstnaneckých benefitů také přispívat.

Alena, 23 let, první zaměstnání, bezdětná

Alena už s první výplatou naloží velmi rozumně. Se státními příspěvky 130 Kč měsíčně si od začátku kariéry začne vytvářet rezervu na budoucnost. Budoucí příspěvky zaměstnavatele ještě zajímavě navýší její vlastní investice a do penze bude odcházet s dostatečnou finanční rezervou.

Videoprůvodce on-line Videoprůvodce nyní nedostupný